Attendance
Modul Atendance je určen pro zpracování docházky všech zaměstnanců firmy. V modulu funguje fulltextové vyhledávání.
Attendance
V první sekci ,,Attendance” může zaměstnanec vykázat svou docházku a to pouze u činností, které nejsou přímo spjaty s nezbytnou přítomností ve firmě.
My Attendance
Druhá sekce ,,My Attendance” zobrazuje naši vlastní docházku. Vlastní docházka je rozdělena do tří segmentů, dle časového úseku. V jednotlivých segmentech uvidíme součet hodin k jednotlivým položkám docházky za daný časový úsek. Pokud nebyla vůbec vykázána určitá položka docházky, tak se v seznamu nezobrazuje. Po poklepání na položku seznamu, se zobrazí veškeré dostupné údaje na základě kterých se počítací součty hodin. Zobrazí se tedy jednotlivé položky databáze.
Poslední položka ,,Celkem”, zobrazuje součet všech dílčích položek. Při poklepání na položku ,,Celkem” zobrazíme veškeré záznamy z databáze v daný čas, který je určen dle segmentu.
Jednotlivé záznamy v databázi můžeme editovat. Editaci provádíme úpravou data nebo času nebo typu položky.
Docházku můžeme tisknout ve formě reportu. Tisk jednotlivých sestav je závislý na zvoleném segmentu. Chceme-li vytisknout denní docházku, musíme být přepnutí v segmentu ,,Day” a pak zvolíme v menu m možnost ,,Princ”. To samé platí pro ,,Month” a ,,Year”.
Employee Attendance
Třetím sekce ,,Employee Attendance” zobrazuje docházku všech zaměstnanců. Barevné puntíky zobrazují aktuální stav zaměstnance vůči docházce. Tyto puntíky jsou dále popsaný níže v tabulce. Při poklepání na jméno vybraného zaměstnance, můžeme zobrazit jeho docházku, tak jak jsme ji zobrazili v sekci “My Attendance”. Docházka je členěna do tří segmentů stejně jako tomu bylo v ,,My Attendance”. Docházku jednotlivých zaměstnanců lze tisknout stejně jako v ,,My Attendance”. Stejným způsobem editujeme záznamy.
Chart
V sekci Chart se zobrazuje aktuální stav zaměstnanců vzhledem k docházce.Graf říká jak je firma v daný moment vytížená.
Tabulka symbolů:
